BLACK WEEK - Kaikki verkkovalmennukset, e-kirjat ja oppaat supertarjouksessa!

Eroon painojumeista, vauhtia aineenvaihduntaan ja lisää elinvoimaa arkeen 

Metflex®-itseopiskelukurssi

Nyt vain 60,90€

(sis ALV 24%)

OVH: 87€ / ALE 30%

⭐⭐⭐⭐⭐
  • Inspiroivan opastuksen Metflex-ruokavalioon videomoduuleissa 
  • Viikottain vaihtuvan viiden tason Metflex-ateriasuunnitelman
  • Päivittäiset Metflex-reseptit, jotka ovat herkullisia ja helppoja valmistaa
  • Ostoslistat. Rasvanpolttoa tukevien ostosten tekeminen ei ole koskaan aiemmin ollut näin helppoa.
  • Materiaalit käyttöön vuodeksi ostohetkestä. Aloita menetelmä yhä uudelleen ja uudelleen.
OSTA VALMENNUS

Metflex-valmennusmenetelmä avulla laitamme aineenvaihduntaan vauhtia, jolloin rasvanpoltto muuttuu helpommaksi ja tehokkaammaksi.

Metflexistä on todella paljon hyötyä, kun tavoitteenamme on mm. pudottaa painoa, päästä eroon painojumeista, saada lisää energiaa ja tehoja arkeen, päästä irti rajoittavasta ruokavalioajattelusta, lakata murehtimasta mielihalusta ja saada aineenvaihduntasi vihdoin tasapainoon

 

Metflexin avulla:

  • Opit tasapainottamaan ravintoaineesi (proteiinit, hiilihydraatit ja rasvat) ja rakentamaan jokaisen aterian ravinteikkaista ruoista.
  • Käytät hiilihydraatteja hyödyksesi ja tiedät oikean määrän itsellesi
  • Syöt oikeaa, ravinteikasta ruokaa johdonmukaisesti.
  • Miten ja milloin syödä enemmän hiilihydraatteja tukemaan rasvan polttamista.
  • Miten päästä pois verensokerin vuoristoradasta?
  • Miten jäsentää päiväsi realistisilla aterioilla ja välipaloilla

Kuinka Metflex-menetelmä toimii?

Metflex-valmennus opastaa, kuinka rakentaa joustava aineenvaihdunta, kuinka saada kehonkoostumukseen positiivisia muutoksia tehokkaasti, kuinka syödä aitoa ravitsevaa ruokaa ja sanoa vihdoin heipat mieliteoille ja nälässä kituuttamiselle

Aloita Metflex-valmennus

Meille on uskoteltu, että ainoa tapa laihtua on vähentää kaloreita ja lisätä liikuntaa

“Syö vähemmän ja liiku enemmän!” , “Punnitse ruokiasi ja rajoita kaloreita!”, “ Älä syö rasvaa!” Kuinka monta kertaa olet kuullut näitä kehoituksia, jotta laihtuisit? Mitä minä olen huomannut on, että suuri osa naisista syö aivan liian vähän ja vääriä asioita, treenaten liikaa ja tämä johtaa useiden kohdalla vakaviin ongelmiin.

Hidastunut aineenvaihdunta estää painoa putoamasta 

Jos solut eivät saa tarvitsemaansa energiaa, aineenvaihduntasi hidastuu. Jos aineenvaihdunta on hidas, rasvanpoltto on sekä hidasta että haastavaa ja joissakin tapauksissa täysin mahdotonta..

Metflex-protokollan avulla onnistut vihdoin saavuttamaan tavoitteesi

Metlfex on valmennusmenetelmä, jossa tavoitteena on rakentaa joustava ja terve aineenvaihdunta, jonka avulla luodaan upeita ja pitkäkestoisia tuloksia hyvinvointiimme. Joustava aineenvaihdunta tarkoittaa, että voimme hyödyntää erilaisia polttoainelähteitä eri toimintoja varten. Mikä tärkeintä, se tarkoittaa, että voimme vihdoin luottaa kehoomme. Mitä joustavampi aineenvaihduntamme on, sitä vähemmän meidän tarvitsee huolehtia ravintoarvoista ja kaloreista.

Meille on uskoteltu, että ainoa tapa laihtua on vähentää kaloreita ja lisätä liikuntaa

“Syö vähemmän ja liiku enemmän!” , “Punnitse ruokiasi ja rajoita kaloreita!”, “ Älä syö rasvaa!” Kuinka monta kertaa olet kuullut näitä kehoituksia, jotta laihtuisit? Mitä minä olen huomannut on, että suuri osa naisista syö aivan liian vähän ja vääriä asioita, treenaten liikaa ja tämä johtaa useiden kohdalla vakaviin ongelmiin.

Hidastunut aineenvaihdunta estää painoa putoamasta 

Jos solut eivät saa tarvitsemaansa energiaa, aineenvaihduntasi hidastuu. Jos aineenvaihdunta on hidas, rasvanpoltto on sekä hidasta että haastavaa ja joissakin tapauksissa täysin mahdotonta..

Metflex-protokollan avulla onnistut vihdoin saavuttamaan tavoitteesi

Metlfex on valmennusmenetelmä, jossa tavoitteena on rakentaa joustava ja terve aineenvaihdunta, jonka avulla luodaan upeita ja pitkäkestoisia tuloksia hyvinvointiimme. Joustava aineenvaihdunta tarkoittaa, että voimme hyödyntää erilaisia polttoainelähteitä eri toimintoja varten. Mikä tärkeintä, se tarkoittaa, että voimme vihdoin luottaa kehoomme. Mitä joustavampi aineenvaihduntamme on, sitä vähemmän meidän tarvitsee huolehtia ravintoarvoista ja kaloreista.

Metflexin teho perustuu viiteen strategiseen viikkoon

Metflex-verkkovalmennuksessa käymme läpi tarkan protokollan, joka on jo todennettu jo tuhansilla asiakkailla

Viikko 1: Adaptaatio-viikko

Ensimmäisellä viikolla karsitaan suuri osa hiilihydraattien lähteistä, lukuun ottamatta strategisia hiilihydraatteja aterioiden ympärillä ja illalla.

Ensimmäisen viikon tavoite on adaptoitua vähähiilihydraattisempaan ruokavalioon ja pitää ruokavalion aiheuttama stressi minimissään strategisten hiilihydrattien avulla.

Viikko 2: Metflex-viikko

Metflex-viikkon tarkoitus on oppia hyödyntämään kumpaakin energiajärjestelmää, syömällä Metflex-ruokavaliota, jossa pääpaino on eläinproteiinissa, hedelmissä, marjoissa ja vähinten toksiineja sisältävissä kasvikunnan tuotteissa. Metflex-viikon tarkoitus on saada upeita muutoksia kehon koostumukseen ja voida hyvin, nauttia hyvästä ja herkullisesta ruoasta ja samalla pitäen aineenvaihduntaamme joustavana.

Viikko 3: Pro-metabolia viikko

Kolmantena viikkona kaikki muuttuu. Kolmannella viikolla syömme enemmän hiilihydraatteja, annamme enemmän tukea hormonitoiminnalle ja glukoosiaineenvaihdunnalle. Pro-Metabolic on juuri sitä mitä nimikin kertoo: Aineenvaihduntaa ja hormonitoimintaa tukeva ruokavalio. Pro-Metabolic ruokavaliossa on tärkeää yhdistellä ruoka-aineet oikein, jotta glukoosiaineenvaihdunta saa oikeanlaista huolenpitoa ja hellyyttä. 

Viikko 4: Metflex-viikko

Neljännellä viikolla palataan takaisin Metflex-ruokavalioon, jossa nautimme eläinproteiinia, hedelmiä, marjoja ja tiettyjä kasviksia. Neljännen viikon tarkoitus on entisestään tehostaa aineenvaihduntaa monipuolisen ateriasuunnitelman avulla. 

Viikko 5: Shred-viikko

Shred-viikolla tehdään loppukiri ja viedään elimistö käyttämään pääosin rasvaa energianlähteenä. Shred-viikolla boostataan rasvanpolttoa, mutta teemme sen kuitenkin lempeästi niin, että voimme nauttia herkullisia ruokia ja fiilistellä aineenvaihduntamme vilkastunutta toimintaa. Shred viikon tarkoitus on saada positiivisia muutoksia kehon koostumukseen ja kiinteyttää vartaloa ruokavaliomallilla, joka ei tunnu laihduttamiselta tai kituuttamiselta.

Miltä Metflex-ruokavalio näyttää käytännössä

Viikko 1

Viikko 2

Viikko 3

Viikko 4

Viikko 5

Mitä valmennuksen jäsenet kertovat mentelmästä?

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Kun liityt nyt mukaan saat kaiken tämän

Kattavan ohjeistuksen ruokavalioon

Metflex itseopiskelukurssissa saat selkeän ohjeistuksen ruokavalioon ja Metflex-ideologiaan, joka auttaa sinua saamaan huikeita tuloksia kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

Viiden viikon ateriasuunnitelman ja ostoslistat

Kaikki on tehty valmiiksi ja sinun tarvitsee vain seurata ohjeita. Ateriasuunnitelma on suunniteltu auttamaan sinua tavoitteidesi saavuttamisessa, ilman kaloreiden kyttäämistä tai ruokien punnitsemista

Herkulliset ja helpot reseptit

Tarkkaan mietitty paastostrategia antaa uskomattoman turbomoottorin painonpudotustavoitteiden saavuttamiseen. Viemme tehokkaan pätkäpaastostrategian avulla rasvanpolton aivan uusiin ulottuvuuksiin..

OSTA VALMENNUS