Ajattele ketogeeninen ruokavalio uusiksi ja saa parempia, nopeampia ja kestävämpiä tuloksia

Optimal Keto on tehokkaaseen rasvanpolttoon keskittyvä 4-viikon valmennusohjelma, jonka avulla saat tuloksia kiinteämpään kehonkoostumukseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin

Aloita valmennus

Ajattele ketogeeninen ruokavalio uusiksi ja saa parempia, nopeampia ja kestävämpiä tuloksia

Optimal Keto on tehokkaaseen rasvanpolttoon keskittyvä 4-viikon valmennusohjelma, jonka avulla saat tuloksia kiinteämpään kehonkoostumukseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin

ALOITA TÄSTÄ

Optimal Keto -verkkokurssi nyt vain 99€

 

Miksi vanha tapa noudattaa ketogeenistä ruokavaliota ei toimi? 🤷‍♀️

Ketogeeninen ruokavalio on loistava tapa polttaa kehon omia rasvavarastoja, mutta monien käsitys terveellisesti ja hyvinvointia tukevasti koostetusta ketoruokavaliosta on virheellinen.

🙅‍♀️ Proteiinin liika välttely

Proteiinin välttely ja rajoittaminen johtaa lihasten surkastumiseen. Tarvitsemme proteiinia uusien lihassolujen synteesin ja jo olemassa olevien lihaksien säilyttämistä varten. Mikäli emme saa ruokavaliosta riittävästi proteiinia, menetämme laihtuessamme tärkeää lihasmassaa ja vähempi lihasmassa voi johtaa aineenvaihdunnan hidastumiseen ja painojumiin

🙅‍♀️ Mielihalut ja repsahtelut

Proteiinin maltillisuus tavanomaisessa ketogeenisessa ruokavaliossa voi aiheuttaa mielihaluja ja repsahtelua. Kun saat riittävästi proteiinia ruokavaliosta pysyt kylläisenä ja tyytyväisenä pidempään.

🙅‍♀️ Liian vähän kaloreita ja liikaa paastoa

Kyllä, tavanomainen ketogeeninen tekee sinusta “rasvanpolttokoneen” mutta millä hinnalla? Näläntunne katoaa ja syöt aivan liian vähän tyydyttääksesi kehosi ravinnolliset tarpeet. Tämä voi johtaa aineenvaihdunnan hidastumiseen, eikä ruokavalio ole kestävällä pohjalla mikäli syödään liian vähän ja et saa kehonkoostumukseesi haluttua muutosta. 

🙅‍♀️ Liiallinen rasvan käyttö

Vanhan ketogeenisen ruokavalion noudattaminen vaatii suuria määriä rasvaa, voit ehdottomasti käyttää rasvaa energianlähteenä, muttet voi rasvalla huolehtia kehon rakenteiden ja rakennuspalikoiden säilyvyydestä. Ketoosi tila jossain määrin säästää lihasmassaa, mutta vaara kataboliaan on suuri, mikäli emme saa tärkeitä aminohappoja ruokavaliosta riittävästi. 

🙅‍♀️ Ei polteta kehon omia rasvavarastoja

Mikäli sinulla on kehossa paljon varastoitunutta energiaa eli rasvaa, ei ole tarvetta suurille määrille rasvaa ruokavaliossa ja niiden ylenpalttinen lisääminen voi todellisuudessa estää pääsyn kehosi rasvavarastoihin. Mikäli tavoitteena on kehonkoostumuksen optimointi ja ihannepainon saavuttaminen voit ylimääräisellä rasvalla estää tätä tapahtumasta.

Mitä minulle kävi?

Noudatin yli viisi vuotta ketogeenistä ruokavaliota ja kolmen vuoden kohdalla huomasin kehonkoostumuksessani ja energiatasoissani negatiivisia muutoksia. En enää saanutkaan ketolta sitä, mitä olin tullut hakemaan. Terveyttä ja elinvoimaa. Tiesin, että keto sellaisenaan vanhoilla ohjeilla ei enää toiminut kohdallani ja lähdin etsimään vastauksia mistä negatiiviset vaikutukset voisivat johtua. Virheeni voit lukea alta: 

❌ Rasvan käyttö meni överiksi. Lisäsin kermaa ja juustoa joka paikkaan, ketoleipomuksia joka päivä uunissa ja jääkaapissa oli fat bombseja joka lähtöön. Join rasvakahveja ja unohdin syödä ketoosipäissäni. 

❌ Saatoin paastota aivan liian pitkään ja liian usein, mikä on yleinen ja katastrofaalisin muoto noudattaa ketogeenistä ruokavaliota. 

❌ Hiilarien välttely ja varominen meni neuroottiseksi ja syömisestä oli rentous kaukana. Kaikki hiilarit eivät ole ihmiselle haitaksi. Sinun tulee tietää rajasi. 

❌ Söin päivittäin aivan liian vähän, ei aikuinen ihminen pärjää, mikäli syö taaperolle riittävän määrän ruokaa päivittäin. Saatoin paastota 23h vuorokaudesta ja syödä vain yhden aterian. 

❌ Pelkäsin proteiinia ja sen katkaisevan ketoosin, joten olin koko ajan aliravittuna ja vailla rakennusaineita kehoni moninaisiin tarpeisiin. 

❌ Paino alkoi nousemaan, vaikka tein kaiken kuten pitää. Enkä saanut nousujohdannetta katki vaikka kuinka rajoitin ruokavaliotani lisää. 

Mitä minulle kävi?

Noudatin yli viisi vuotta ketogeenistä ruokavaliota ja kolmen vuoden kohdalla huomasin kehonkoostumuksessani ja energiatasoissani negatiivisia muutoksia. En enää saanutkaan ketolta sitä, mitä olin tullut hakemaan. Terveyttä ja elinvoimaa. Tiesin, että keto sellaisenaan vanhoilla ohjeilla ei enää toiminut kohdallani ja lähdin etsimään vastauksia mistä negatiiviset vaikutukset voisivat johtua. Virheeni voit lukea alta: 

❌ Rasvan käyttö meni överiksi. Lisäsin kermaa ja juustoa joka paikkaan, ketoleipomuksia joka päivä uunissa ja jääkaapissa oli fat bombseja joka lähtöön. Join rasvakahveja ja unohdin syödä ketoosipäissäni. 

❌ Saatoin paastota aivan liian pitkään ja liian usein, mikä on yleinen ja katastrofaalisin muoto noudattaa ketogeenistä ruokavaliota. 

❌ Hiilarien välttely ja varominen meni neuroottiseksi ja syömisestä oli rentous kaukana. Kaikki hiilarit eivät ole ihmiselle haitaksi. Sinun tulee tietää rajasi. 

❌ Söin päivittäin aivan liian vähän, ei aikuinen ihminen pärjää, mikäli syö taaperolle riittävän määrän ruokaa päivittäin. Saatoin paastota 23h vuorokaudesta ja syödä vain yhden aterian. 

❌ Pelkäsin proteiinia ja sen katkaisevan ketoosin, joten olin koko ajan aliravittuna ja vailla rakennusaineita kehoni moninaisiin tarpeisiin. 

❌ Paino alkoi nousemaan, vaikka tein kaiken kuten pitää. Enkä saanut nousujohdannetta katki vaikka kuinka rajoitin ruokavaliotani lisää. 

Mitä muutin ruokavaliossani?

Kokeilin todella monia eri lähestymistapoja ketogeeniseen ruokavalioon. Kokeilin rajoittaa lisää, kokeilin höllätä enemmän. Voi sanoa, että kokeilin monia eri versioita ketogeenisestä ruokavaliosta, kunnes löysin taikaformulan, jonka avulla alkoi syntymään nopeita tuloksia ja todella helpolla.

✅ Vähensin ruokavaliostani ylimääräistä rasvaa

✅ Lisäsin omiin kehontarpeisiini riittävän määrän proteiinia, joka lopetti tarpeen napostelulle ja mielihaluille. 

✅ Lopetin kokonaan pitkät paastot ja maltillistin pätkäpaastoilua intuitiiviseksi. 

✅ Seurasin, että saan riittävästi ruokavaliostani energiaa

✅ Lisäsin hyviä hiilareita ja päästin irti liian rajoittuneesta ajattelusta

✅ Pidin säännöllisesti taukoja ketoositilasta mahdollistaen metabolisen joustavuuden 

Mitä muutin ruokavaliossani?

Kokeilin todella monia eri lähestymistapoja ketogeeniseen ruokavalioon. Kokeilin rajoittaa lisää, kokeilin höllätä enemmän. Voi sanoa, että kokeilin monia eri versioita ketogeenisestä ruokavaliosta, kunnes löysin taikaformulan, jonka avulla alkoi syntymään nopeita tuloksia ja todella helpolla.

✅ Vähensin ruokavaliostani ylimääräistä rasvaa

✅ Lisäsin omiin kehontarpeisiini riittävän määrän proteiinia, joka lopetti tarpeen napostelulle ja mielihaluille. 

✅ Lopetin kokonaan pitkät paastot ja maltillistin pätkäpaastoilua intuitiiviseksi. 

✅ Seurasin, että saan riittävästi ruokavaliostani energiaa

✅ Lisäsin hyviä hiilareita ja päästin irti liian rajoittuneesta ajattelusta

✅ Pidin säännöllisesti taukoja ketoositilasta mahdollistaen metabolisen joustavuuden 

Sinäkin pystyt onnistumaan oikeiden strategioiden avulla

Optimal Keto -valmennusmenetelmä vie sinut uusien ja edistyksellisten ketostrategioiden pariin, jossa opit noudattamaan herkullista ja helppoa ruokavaliota, joka varmasti tuo nopeita tuloksia.

Aloita valmennus

Kenelle Optimal Keto -valmennus on?

Optimal Keto -valmennus on sinulle, joka kaipaat uutta puhtia ketogeenisen ruokavalion noudattamiseen, uusien tehokkaampien ohjeiden avulla 

Tämä valmennusohjelma on sinulle, jos kamppailet tällä hetkellä jonkun näiden haasteiden kanssa:

  • Olet kamppaillut ylipainon kanssa toistuvasti, etkä ole saanut toivottuja tuloksia
  • Sinulla on ylipainoa, jonka tiputtamiseen kaipaat uusia päivitettyjä ohjeita
  • Olet jo kokeillut ketogeenistä ruokavaliota, mutta se on lakannut toimimasta kohdallasi
  • Haluat aloittaa elämäntapamuutoksen, mutta olet kyllästynyt kitukuureihin
  • Haluat laihtuessasi varmistaa optimaalisen kehonkoostumuksen ja varmistaa lihasten säilymisen
  • Olet avoin uudelle tiedolle ja menetelmälle jolla saat haluttuja tuloksia
  • Koet turhautumista yrittäessäsi laihduttaa vanhoilla ohjeilla jotka eivät enää toimi

Mitä Optimal Keto -valmennus auttaa sinua saavuttamaan neljässä viikossa?

Optimal Keto -valmennuksen avulla pudotat tehokkaasti ja turvallisesti painoa, panostat omaan hyvinvointiisi päivitettyjen oppien avulla

Optimal Keto -valmennuksessa:

  • Saat selkeän 4-viikon valmennusstrategian, jonka avulla saat taattuja tuloksia rasvanpolttoon ja kehonkoostumuksen muokkaamiseen
  • Saat pääsyn helppokäyttöiseen  valmennusportaaliin, josta löydät kaiken tarvittavan
  • Saat ohjeistuksen Optimal Keto-ruokavalioon, jonka noudattaminen on helppoa ja palkitsevaa
  • Annat ylimääräisille kiloille kyytiä ja hyvän ohjeistuksen avulla pysyt itsellesi tilivelvollisena
  • Vältät yleisimmät sudenkuopat ketogeenisen ruokavalion noudattamisessa ja ymmärrät missä olet aiemmin mennyt metsään
  • Saat ateriasuunnitelman ja ostoslistat jokaiselle valmennusviikolle
  • Saat voittamattomia työkaluja terveemmän elämän saavuttamiseen

Kuinka valmennus tapahtuu?

Optimal Keto -valmennus tapahtuu helppokäyttöisessä valmennusportaalissa ja noudattaen tehokasta ateriasuunnitelmaa.

Mindsetin muutos: Vanhat toimimattomat ohjeet on aika siirtää syrjään ja toivottaa tervetulleeksi uudet päivitetyt ja tehokkaammat ohjeet ketogeenisen ruokavalion noudattamiseen

Valmennusohjelma: 4-viikon valmennusohjelma jonka avulla saat ennennäkemättömia tuloksia 

Ruokavalio-ohjeistus: Saat yksinkertaiset ja herkulliset ohjeet ja ateriasuunnitelman ruokavalion noudattamiseen

Mitä aiemmat jäsenet kertovat?

Kuinka aloitan valmennuksen?

Jos olet vihdoin valmis aloittamaan todellisten tulosten luomisen ja saamaan parhaat, todennetut strategiat noudattaa ketogeenistä ruokavaliota, on tämä valmennusohjelma tehty sinulle.

Liity alta mukaan ja varmista tarjoushinta! Jos sinulla on lisää kysyttävää, olethan yhteydessä [email protected]

Nyt vain 99€ (sis ALV 24%)

Optimal Keto on neljän viikon valmennus uuteen toimivampaan ja tehokkaampaan tapaan noudattaa ketogeenistä ruokavaliota.

Aloita valmennus

Kysymyksiä ja vastauksia